Skip to content
Beste diensthoofd stedelijke dienstverlening – verantwoordelijke stadsloketten,
Ik kan bij de stadsloketten bijna niet meer terecht zonder afspraak. Een afspraak kan ik enkel digitaal maken, of telefonisch met een ingewikkeld keuzemenu. Als ik een document nodig heb, kan ik dit alleen via de computer of een zelfbedieningsloket krijgen. Er is geen begeleiding bij de zelfbedieningsloketten.
Ook de meeste aanvragen, meldingen of het bezorgen van documenten kan ik alleen nog online doen, en er wordt vaak een e-mailadres gevraagd.
De dienstverlening van de stadsloketten is heel erg digitaal gemaakt.
Voor vele Antwerpenaren is deze digitale dienstverlening een drempel. U verplicht mij en anderen om de hulp die uw dienst zou moeten bieden, te zoeken bij anderen. Ik ervaar dit als een groot tekort: het is moeilijk om de juiste hulp te vinden en te krijgen.
Ik vraag daarom aan uw dienst:
  • in alle stadsloketten een aantal momenten per maand waarop ik zonder afspraak kan langskomen met (hulp)vragen;
  • de mogelijkheid om ook in de stadsloketten zelf een afspraak te maken;
  • een gratis telefoonnummer zonder een lang, ingewikkeld keuzemenu om ook telefonisch vlot een afspraak te kunnen maken.

 

met vriendelijke groeten,

We hebben de ondertekening van de brieven afgesloten. Op woensdag 2 oktober 2024 picknicken we samen en overhandigen we alle ondertekende brieven. Ben je er graag bij of wil je meer info? Kom langs in één van onze buurtwerken.

Back To Top